ماما کراتین کردن مو تو شیردهی ضرر داره ؟؟

۲ پاسخ

نمیدونم منبعش رو ولی شنیدم که ضرر داره متاسفانه

من می‌خواستم انجام بدم حتی نوبتشم گرفتم می‌خواستم برم بیانه بدم کلی تحقیق کردم و پرس و جو کردم فهمیدم که ضرر داره حالا یه عده می‌گفتن ما انجام دادیم یکی دو روز شیر ندادیم ولی خب موادش چون شیمیاییه قطعاً ضرر داره به دکترم گفتم گفت بهتره ۶ ماه به بعد انجام بدی خلاصه دیگه گذاشتم ایشالا بچه‌ام ۶ ماهش بشه انجام میدم

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان 😍جوجو😍❤️ مامان 😍جوجو😍❤️ ۱ سالگی
مامان آرسام👩‍👦‍👦 مامان آرسام👩‍👦‍👦 ۷ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی