۶ پاسخ

بچه اولین باش بود هنگ کرده بود 🤣🤣

کجا بردی

خانه بازی کجاست؟

منم بردم اصلا بازی نکرد همش بغلم بود و نگا میکرد ذوق میکرد

خودت باهاش بازی میکردی کم کم اونم بازی میکرد

ای وای چه حیف

سوال های مرتبط

مامان فرنیا مامان فرنیا ۲ سالگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی