خانما اواین واکسن رو چند ماهگی میزنن؟

۵ پاسخ

اولین واکسن که تو بیمارستان براشون میزنن، واکسن بعدی دوماهگی، چهارماهگی، شش ماهگی، یکسالگی و...

یکی بعد تولد تو بیمارستان میزنن دیگه دوماهگی یک بار من امروز زدم بچم آنقدر گریه کرد دلم کباب شد تازه شیرم نمیخوره دیگه نمی‌دونم چی توی این واکسن ها که بچه آنقدر درد میشکشه

۲ ماه، ۴ ماه، ۶ ماه...

اوليو كه بيمارستان ميزنن بعديش ٢ ماهگي

دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان 𝓐𝓲𝓶𝓪𝓱💗 مامان 𝓐𝓲𝓶𝓪𝓱💗 ۳ ماهگی
مامان محمدامين 🩵𐙚. مامان محمدامين 🩵𐙚. ۱ ماهگی
مامان کارن8سال وتیارا مامان کارن8سال وتیارا ۱۲ ماهگی