۱۰ پاسخ

من جفتم خلفیه از ۱۵ هفته مثل نبض میزد و حسش میکردم

هفته۱۳

من از هفته ۱۵حس کردم الان بالا واژنم اینقد لگد میزنه

مال من الان یهوییی خودشو سفت کرد احساس کردم

۱۹ هفته

من دقیق بگم بهت سه روزه دارم حس میکنم قبلا هم خیلی خفیف ولی الان متوجه میشم قشنگ

من تازه چند روز دارم حس میکنم

پس‌چرا من حس نمیکنم هیچی

من از هفته پیش حس میکنم

۱۹ هفتم که کامل شد شروع شد

سوال های مرتبط

مامان 🥰😍آسنا🥰😍 مامان 🥰😍آسنا🥰😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیک پندارم🩵 مامان نیک پندارم🩵 ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته هفدهم بارداری