۸ پاسخ

از۱۶ هفته شروع شده اوایل کم ولی الان خیلی حس میکنم

از ۱۸ هفته

پس نگران نباش زوده

منم هنوز هیچی حس نمیکنم

20 هفته جفتم قدامی بود برا همین دیرتر حس کردم

تو ۱۶ بودم نبض میزد
۱۷ هفته حباب میشد
هنوزم در همون مرحله حبابه با این تفاوت که قبلا فقط خودم متوجه میشدم الان کسی دست بذاره رو شکمم هم متوجه میشه
از ۲۸ به بعد میگن میشه رو شکم دید حتی🥲سر خواهرم قشنگ میدیدیم لگد های نی نی رو

من‌جفت قدامی از ۲۰ هفته و ۳ روز حس کردم

۱۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری