خانما کسی تازگیا رفته برا سونو انومالی هزینش چنده؟؟

۳ پاسخ

من رفتم ۷۶۰هزار تومن
دکترم گفت ازمایش اول خوب باشه نیازی ب دومی نیس

ِآنومالی من چندروز قبل ازعیدرفتم هزینش یک میلیون و پنجاه هزاربود

باردارید زن داداش من رفته با ازمایش خون شده ۳ تومن

سوال های مرتبط

مامان آیهان و نیهان مامان آیهان و نیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۲ سالگی