۵ پاسخ

خانوما این قیمتارو میبینم متعجب میشم من تو رشتم و تا حالا سونوهام کمتراز ۱۰۲۰ نشده شما کدوم شهرین اینقدر ارزونه سونو

من قبل عید رفتم‌۳۷۰ ولی گفت افزایش قیمت داشته شدید هنو نرفتم

من دیروز ازاد رفتم540

فکر کنم ۶۰۰اینا عزیزم

۳۰۰، ۴۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد
مامان میران💙مهراد مامان میران💙مهراد ۴ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۳ ماهگی
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد