خانوما کیا پتوشور دارن؟

تصویر
۵ پاسخ

منم دارم راضیم

سلام پتوشور خریدی ! چه مارکی ؟

من ۵۰کیلیویی دارم

من.

مامانم داره منم ازش استفاده میکنم. خیلی مصرف آبش بالاست .

سوال های مرتبط