کیا افسردگی بعد زایمان دارن چکار کردین خوب شدین

۷ پاسخ

خود ب خود خوب شد البته توجه های همسرم بی تاثیرنبود برو بیرون. خرید بگرد ب خودت برس

من حالم خیلی بد بود
گل خریدم
ب خودم رسیدم
ارایش میکردم موهامو مدلای مختلف میبسنم
میرفتیم بازار قدم میزدیم
هرروز میرقصیدم
غذاهای خوشگل و خوشمزه تر درست میکردم
سعی میکردم خونه مرتب یاشه
با همسرم وقت می‌گذروندم
و....

قران بخون
برو بیرون
تو خونه نمون
بهترین ورزش شنا هست برای تخلیه فشارهای ذهنی مخصوصا وقتی زیر ابی

تو خانه تنها نماندبیرون برو طبیعت گردش خرید اگه شده بری بازار چیزی هم نخری برو بگرد

من افسردگی بعد زایمان نداشتم
ولی چند روز سقط داشتم اصلا حالم خوب نیست فقط دوس دارم گریه کنم😭

من داشتم، باید با مشاور مشورت کنی
من با سرگرم کردن خودم به کارهای مختلف بهتر شدم

من هنوز دارم
میسازم و میسوزم

سوال های مرتبط