۲ پاسخ

عزیزم من قبلا هم بهت گفتم اگر دکتر تشخیص دو قطبی برات داده خیلییی جدی پیگیری کن با افسردگی بعد زایمان خیلی فرق داره چرا پشت گوش میندازی وقتی همچین علائم جدی داری

من قبل از زایمان گرفتم باید دوروریاش حواشو داشته باشن از آدم افسرده هر کاری پس میاد

سوال های مرتبط