۴ پاسخ

از روی اسمی که برای پسرت انتخاب کردی به نظر میاد آدم معتقدی باشی پس چرا باید به دیگران یا خودت آسیب بزنی. منم یه دوره مثل شما بودم ولی خودمو کنترل کردم و به عاقبتش فکر کردم الان واقعا خوش حالم که اون روزا گذشت.

https://rubika.ir/joing/GBBDBJIH0ELDTOVETFJUPNDLTTATQLDQ

از نظر طب سنتی غلبه سودا دارید، سودا زیاد باعث بد بینی شکاک بودن استرس و اضطراب.... میشه شبها سردیجات نخورید و دمنوش ارامبخش مثل اسطوخدوس بابونه سنبل طیب، اگع فشار خون ندارید گل گاو زبان دو ساعت قبل خواب بخورید
کلی راهکار دیگه هست که کمکتون میکنه اگه روبیکا دارید گروه روبیکای منو دنبال کنید

با دکترت مشورت کن شاید بهتر باشه دارو تو عوض کنه

سوال های مرتبط