آره منم توهم داشتم آسیب به خود و دیگران
بله
من تا خودکشی و آسیب زدن به همسرم پیش رفتم
09982102846
سلام عزیزم خوبی ایشون خانم نوری هستن فقط روبیکا جواب میدن میتونه کمکتون کنه اگه دوست داری بهش پیام بده مشاورشون هم رایگان هستش
سلام منم افسردگی شدید گرفتم وقتی بچم گریه میکرد ۴ ماهش بود دلدرد و کولیک داشت خسته شده بودم دلم خنک میشد که درد داره یا وقتی خیلی خسته میشود و حال روحیم خوب نبود چندین بار شوهرمو چنگ میگرفتم هنوز جای چنگام رو تن و دستش هست ولی بعدش خیلی پشیمون میشدم حتی دلم میخواست بچم زبونم لال یه چیزیش بشه از دستش خلاص شم
من افسردگی بعد از زایمان داشتم . وقتی بهم میریختم و عصبی میشدم یا خودمو میزدم یا پسرم. وقتی پسرمو میزدم بعد اینکه آروم میشدم از خودم وحشت میکردم همش می ترسیدم استرس میگرفتم نکنه یه وقت باز کنترلم از دستم خارج بشه بلایی سرش بیارم
سلام. بله من خودم برای بچه اولم افسردگی بعد زایمان گرفتم خیلی شدید نبود ولی خب خیلی احساس پوچی و ناامیدی میکردم ، بچم ۶ ماهش بود ک چتای خیانت شوهرمو تو گوشیش دیدم ،
۳ بار دست ب خودکشی زدم ک لیاقت مردنم نداشتم متاسفانه،
ب بچم با اینکه کوچیک بود خیلی آسیب روحی وارد کردم . داغ دلمو رو اون بیچاره خالی میکردم ، اون دختره رو از طریق آبروش خیلی خیلی بد بهش ضربه زدم. در حدی شد ک وحشی شده بودم
میخواستم همه آدمای دورمو جر بدم ،
امیدوارم هیچ کس بعد از زایمانش هیچ بهونه ای دستش نیفته ، چون بیشتر باعث میشه فرو بریزی، لحظات حساس و سختی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.