۶ پاسخ

شش ساله درگیرم هنوزم ادامه داره

ی سال خورده ای پیش روانشناس رفتم

هنوز دارم روانپزشک

والا مال من که تا نه ده ماهگی بچه ام بود برای من که بچه ام هر چی بزرگتر شد و تونستم باهاش ارتباط بگیرمو اونم تا یه حدودی تونست حرفامو بفهمه حال روحیم بهتر شد انگار.
لامصب افسردگی حلالش فقط زمانه البته خودتم باید تلاش کنی برای رفعش

من کمی بهترم ولی بیشتر حس میکنم که سِر شدم نسبت به رنج و ناراحتی و فشاری که روم بوده. درمان هم به خودت بستگی داره که چطور پیش بری، شدت افسردگی در چه حد باشه. من قبل بارداری افسردگی داشتم روانشناس میرفتم و دارو می‌خوردم ولی برای بعد زایمانم دیگه نرفتم

من که هنوز درگیرم نسبت به قبل بهتر شدم ولی یه وقتایی خیلی اذیت میشم نه دکتر نرفتم

سوال های مرتبط