۴ پاسخ

بشینی توخونه خوب نمیشی حتی شده ازشکمت بزن برودکتر روانپزشک قرص بخورتحت نظرباش خوب بشی

من شاید تا ۲ سال.الانم گاهی ب سراغم میاد.ولی الان بیشتر عصبیم. سعی میکتم خودمو سرگرم بکنم

هیچی دارو نخوردم فقط مرتب انرژی مثبت به خودم دادم و خدا دوست خودم بود در همه حال کافی بود. شرایطی داشتم شاید خودکشی هم میومد سراغ آدم اما باید بگذرونید طبیعی همه افسردگی میگیرن

زود خوب میشی گلم فقط فکرای الکی نکن خودتو داغون می‌کنی هروقت خواست فک. بیاد تو سرت سرتو بند کن پیگیر نباش و سعی کن تنها نباشی برو تو جمع یا برو بیرون

سوال های مرتبط