سردی بدنت زیاد شده...ببین چیا باعث سودابره بخور...بهتر میشی...من اوایل زایمانم افسرده بودم رفتم دکتر گیاهی قرص سودابر خوردم خوب شدم
فک کنم اگه اشتباه نکنم اون دوران باهم حرف میزدیم منم افسرده شده بودم
عزیزم حتما برو دکتر
منم عین شما
هر روز فکرای بد
مریضی های بد از خودم درمیارم
روانی شدم
عزیزم من از خیلی وقت پیش حتی با اکانت قبلیمم تاپیک هاتو میدیدم
شما افسرده شدی عزیزم
بنظرم برو تراپی درمان شو بخاطر خونت و پسر گلت 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.