دقیقا منم همینجوریم و حالم همش بده همش یاد گذشته میوفتم و یاد غم و غصه هام و میخوام خفه شم و دو سه روز قبل پریودی هرشب نصف شب ساعت ۳ اینا از خواب میوفتم دقیقا مثل الان که ساعت ۳ از خواب افتادم و تا الان که نزدیک ۵ هنوزم خوابم نبرده.حالت تنگی نفس و استرس شدید میگیرم یا یخ میکنم و به شدت گرمم میشه حس مردن بهم دست میده. خیلی حال بدیه و من الان همونجوریم 😔😔😔
من یه هفته قبل پریودی به نتیجه میرسم که چقدر زشتم گریه و بی حالی فراوان میشه تو من .به این فکر میکنم که برم سر تاپا مو عمل کنم یادم میاد هزینه زیاده بیشتر ناراحت میشم همش با خدا گلایه میکنم چرا انقد زشت آفریدی منو
بعد پریودی به این نتیجه میرسم که اونقدرا هم زشت نیستم 😀
هی من هر روز خدا غم میریزه تو دلم
برای همه همین طوریهpms که میگن همینه
سعی کن قران بخونی اون ایام
خونه نمون زیاد با بچه بروپارک یا خیابون قدم بزن
اهنگ گوش کن
هووف بد دوره ای فقط هی باید بگی من دارم پریود میشم اینا همه فکرو خیال الکیه 🌱🍓✌️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.