۵ پاسخ

ببرش کلاس مادر و کودک و کلاس ورزش خیلی کمک کننده است . یاد میگیره با بقیه بازی کنه و اجتماعی میشه

پسرت رو حتتتتما مهدکودک یا کلاس مادرکودک باید بفرستی، ببین عالی میشن، خودت ۱ یا ۲ ماه برو پیشش بشین توی مهد تا ازت جدا بشه، هرروز هم نفرست ، دختر من یک‌روز درمیون ساعت ۱۱ تا ۱ میرفت قبل از جنگ اینقدددر خوب بود

آی خواهر انگاری اخلاق پسر منو گفتی فقط پسر من خیلی شدیده.بخدا هم خودش و هم منو داغون کرده.اصلنم راه نمیره هی میگه باید بغلم کنی وقتایی ک بیرونیم زهرمارمون میشه

دختر منم خیلی وقتا اینجوری از صبح تا شب خیلی بی مورد گریه میکنه بهونه میگیره زیاد اهل بازی‌کردن با خودش نیست ولی با بچه ها دوس داره بازی‌کنه

فقط باید با ارامش و صبر باهاشون برخورد کنیم وگرنه لجباز تر میشن منکه دخترم اینجوریه

دختر منم همین حالا کنار این اخلاقش الرژی غذای هم داره😭

سوال های مرتبط