۲ پاسخ

منم سونو گرافی ندارم فقط،پایان ۶ ماه ازمایش قند داریم

هفته ۲۴ تا ۲۸ که آزمایش قند هست
بعضی پزشک ها سونوگرافی هم می‌فرستن

سوال های مرتبط