دوستان علت سرفه نوزاد چیه؟؟

۴ پاسخ

ممکنه رفلاکس داشته باشه
در کل طبیعیه اگه کم باشه

رفلاکس

عطسه طبیعیه ولی سرفه خطرناکه خدایی نکرده گلوش عفونت نکرده باشه حتما ببرش دکتر

فک کنم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی
مامان قند❤️ مامان قند❤️ ۱۵ ماهگی
مامان السا مامان السا ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی