نوزاد چهار ماهتون چیکار. می‌کنه

۵ پاسخ

کم و بیش غلت میزنه میخنده ولی بدون صدا ذوق میکنه کم و بیشم اسباب بازی هاشو دستش میگیره

عقو میگه و غلت میزنع و صدا هم در میاره و بلند می‌خنده 😁

اسباب بازی هاشو میگیره نصفه نیمه غلط میزنه و میخنده و اغو اغو میکنه

تف میکنه

میخنده غلت میزنه میخونه 😂😂

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۶ ماهگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۴ ماهگی