خانما وزن بچتون تو ۳۷هفته چند بوده؟

۸ پاسخ

36هفته و۲روز 2600

برام ۳۵ هفته ۲۳۰۰

36هفته و2روز2800بود

۳۱۸۰ بود

خوبه فکرکنم وزنش عزیزم

3152. 37هفته و 6روز

دیگه ۳۸هفته دنیا اومد ۳۱۵۰بود

34هفته2500بود الان فکرکنم سه کیلو شده ولی نمیدونم چرا شکم ندارم 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣🩷🐥 مامان جوجه🐣🩷🐥 ۱۱ ماهگی
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد