دوستان ۳۷هفته وزن بچتون چند بوده؟من ۲۷۰۰بود

۸ پاسخ

2927

خوبه دوسه هفته هم وقت داری بیشتر میشه

من ندادم اخریش ۳۴ بود

37هفته
2860

قبلش چندهفته رفتین سونو رشد و چندبود؟

بهت نگفت رشدش خوبه یا کمه؟

۲۷۹۰بود

نرفتم سونوگرافی

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💎💕•سوگند•💕💎 مامان 💎💕•سوگند•💕💎 ۱۰ ماهگی
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد