فکر کنم بستگی به بدن هر کسی داره
مگهمیشه ۳۳ هقته ۲۷۰۰؟
ماشالا چیا خوردی؟
واقعا ۲۷۰۰
خیلی خوب شده تغذیه آت چه چیزایی ؟
چرا برا من وزن نمیگیرع ای خدا من هفته ای چند بار بستی، شیر موز بستنی ،کلی پروتیین ،پودر لیدی میل ،موز هرچی ک فکر کنی برا وزن خوبه میخورم اونوقت ۳۴ هفته رفتم ۱۹۵۰ گرم بود بچم
مطمئنییی؟؟
ماشالله چقدر خوب بوده
من ۳۲هفته ۲۴۰۰ بود اینقد ترسوندن گفتن قند داری🫤
ب شما چیزی نگفت سونوگرافیست یا دکترت؟
من خوراکم فقط گوشت و تخم مرغه و میدونم بچم بخاطر تغذیم تپله
ولی برا شما ماشالله خیلی تپل تره
عالیه پسر من ۲۷۰۰ بدنیا اومد ماشالا الان برای خودش مردی شده هنوز وقت داری
عالیه چی خوردی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.