خانم ها کسی بوده ۳۳هفته وزن بچش ۲۷۰۰باشه؟
من امروز رفتم ۲۷۰۰بود

۱۱ پاسخ

فکر کنم بستگی به بدن هر کسی داره

مگهمیشه ۳۳ هقته ۲۷۰۰؟

ماشالا چیا خوردی؟

واقعا ۲۷۰۰

خیلی خوب شده تغذیه آت چه چیزایی ؟

چرا برا من وزن نمیگیرع ای خدا من هفته ای چند بار بستی، شیر موز بستنی ،کلی پروتیین ،پودر لیدی میل ،موز هرچی ک فکر کنی برا وزن خوبه میخورم اونوقت ۳۴ هفته رفتم ۱۹۵۰ گرم بود بچم

مطمئنییی؟؟

ماشالله چقدر خوب بوده

من ۳۲هفته ۲۴۰۰ بود اینقد ترسوندن گفتن قند داری🫤
ب شما چیزی نگفت سونوگرافیست یا دکترت؟
من خوراکم فقط گوشت و تخم مرغه و میدونم بچم بخاطر تغذیم تپله
ولی برا شما ماشالله خیلی تپل تره

عالیه پسر من ۲۷۰۰ بدنیا اومد ماشالا الان برای خودش مردی شده هنوز وقت داری

عالیه چی خوردی ؟

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری