سلام مامانا از چندهفته باید ساک ببندیم

۶ پاسخ

من از ۳۱ هفته بستم

منم امروز بستم

تو کلاس زایمان گفتن ۳۰ هفته
مادر شوهرمم گفت هفت ماهت کامل شد دیگه ببند

۳۴ منم دعا کن انشاللع برسم ۳۴ ببندم

من دیشب بستم

به نظرم شما دیگه ببند عزیژ

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد