چرا حس کمردرد پریودی دارم؟ خطرناکه؟

۴ پاسخ

منم دردپریودی دارم عزیزم این دردادیگه هست میادومیره استراحت کن

من درد دارم از ۳۴ هفته درد دارم 🥴🥴ضعف نکردی من قندم میفته دردم زیاد میشه یه چیز شیرین میخورم دردم کم میشه

منم الان درد پریودی دارم

استراحت کن. ماه درده

سوال های مرتبط

مامان آرتــام👼🏻 مامان آرتــام👼🏻 ۴ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی