علائم زایمانه
منم اینجوریم خیلی نگرانم ک زودتر زایمان کنم
من دردش به درد ریز مداومه مثل ضعف پریودی چیزی نیست ک تایم بگیرم ببینم منظمه یا ن😢چجوری بفهمم این درد طبیعیه یا قراره زایمان کنم
نه ماه درده منم خیلی دارم
فقط اگه درد منطم همراه با انقباض داشتی برو زایشگاه.
هر ۵ دقیقه ۳۰ ثانیه انقباض
یکم استراحت کن کار سنگین
پیادهروی طولانی مدت
ایستادن طولانی نداشته باش
شوهرتم توجیه کن وضعیت این جوریه خودش کارا روبکنه
سر حاملگی اولم داشتم بعد کیسه ابم پاره شد فک کنم دردای زایمان باشه .ولی این حاملگی فعلا درد اینا دارم
منظمه
شاید ماه درده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.