شماهم وقتی میخابین احساس خفگی دارین

۴ پاسخ

آره هی میشینم نفس بکشم دوباره میخوابم

اره حس میکنم نفسم به زور بالا میاد😮‍💨

اره 😫

اره بعضوقتا

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی