۲ پاسخ

من آروغشو میگیرم بعد میخوابونم. اگه آروغ نزنه وقتی بزارمش ب پهلو خودش میزنه. پیش میاد ک نزنه هاا ولی خداروشکر بالا نمیاره ولی سکسکه میکنه

اره عزیزم ولی بعد چند دقیقه تکون میخوره بلندش میکنم اروغ میزنه اگر بلند نکنم بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهشتم بارداری