شمام بچه هاتون سخت آروغ میزنن یا آروغ نمیزنن؟

۷ پاسخ

اوایل اره تقابل ی ماهگی چون بعضی وقتایادندارن اگربادمعده هم داشته باشه مشکلی نیست بعدیادمیگیرن هم بگیریشون آروغ میزنن

بچه ارومی بود حتی دل درد بود نق میزد گریه نمیکرد از دیشبه تا تقی میش گریه اقا شروع میشه ک بغلش کنی ساکت بشه

بچه من از دیشب یاد گرفته تاز گریه کنه خخخخخخ

اره
خیلی هنر کنه یدونه بزنه

اوایل آره
بعدا درست میشه

وای اره،کلی گریه میکنه تا عاروقشو بزنه

اره ولی سعی کن ی ربع عمودی رو شونت نگهش داری

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی