کمردرد ودرد پریودی تو هفته من خطرناک نیس

۶ پاسخ

نه عزیزم عادیه اصلا نگران نباش اما سعی کن یکم بیشتر استراحت کنی

نه گل تا یه مدت باید تحمل کرد

عزیزم زیاد استراحت کن.

اگه تا یه حدی بیشتر نشه و
مدوام نباشه طبیعیه
مثلا از صبح تا عصر دردش مداوم باشه یا همراه با خونریزی یا لکه بینی باشه خطر داره
من هنوز گاهی کمر درد دارم خصوصا وقتایی یکم سرپا وایمیستم
ولی رحمم هرروز تیر نمیکشه

منم دارم

سلام عزیزم من ۶هفته و۵روز بودم رفتم دکتر قلب تشکیل شده بود اگه بخوام سرکاربرم تا ۵ماهگی مشکلی نداره؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Liam ❤️🩵 مامان Liam ❤️🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری