مامانا کمردرد تو هفته من طبیعیه؟؟احساس داغی میکنم🥺🥺مثل پریودی

۴ پاسخ

عزیزم شما ده روز اول انتقال چ علائمی داشتی
من کمر درد و سینه درد دادم و کمی زیر دلم. ولی ترشح ندارم .روز ۸ انتقالم

استراحتت رو بیشتر کن عزیزم و شیاف پروژسترون بذار خوب میشه دردت

منم شدیدا کمردرد دارم هم هفته شمام

عزیزم من تاالان کمردرد رو داشتم چند روزه دردش کمتر شده ک بالش میزارم بین پاهام بهترم
اگه لکه بینی نداری نگران نباش
استراحت کن گلی 💚

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری