دوستا حالت دلیچه و پریودی تو هفته من طبیعیه؟🥺🥺

۶ پاسخ

اره تا ۳ ماهه اول این حس هست

اره طبیعیه عزیزم من ازبس درد داشتم ۹هفته دردم رفت استرس داشتم ک چرااونجوری دردندارم

اره طبیعی

منم دارم خیلی بده

آره منم دارم طبیعیه

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی👼🏻 مامان نینی👼🏻 هفته دوازدهم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد