علت سرگیجه تو هفته من چیه ؟طبیعیه ؟🥺

۱۰ پاسخ

دکترت کیه عزیزم؟

اره دکتر من گفت طبیعیه

شاید فشارته

منم دارم سرگیجه طبیعیه

افت قند وفشار

اره منم دارم

ممکنه از فشار بالا یا فشار پایین باشه دکتر حتما باید چکت کنه برو دکتر

من از سر درد دارم میمیرم😭

طبیعیه

اگه با خوردن غذا ازبین میره اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب مامان زینب هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی👼🏻 مامان نینی👼🏻 هفته دوازدهم بارداری