خانما سرگیجه طبیعیه توی هفته من؟

۳ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه از ضعف هست احتمالا

اره منم اینجوری بودم

من تازه شروع شده سر گیجم😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری