سرگیجه و سردرد طبیعیه تو ۸ هفته دوستان

۷ پاسخ

منن دارم

سلام بخاطر هورموناست ولی فشارخونتم چک کن عزیزم

بله عزیزم طبیعیه😑

با اجازه ی بزرگترااا بلهههه
من از سردرد و سرگیجه دیگه رد دادم+ حالت تهوع+بی خوابی شبانه+ تکرر ادرار+ معده درد😆😆😆😆😆

اره من از اول داشتم الانم دارم 🥲

من زیاد داشتم الانم یه روز هست یه روز نیست

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان وجودم مامان وجودم هفته پانزدهم بارداری
مامان بچه جون🩷💫 مامان بچه جون🩷💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری