سلام خانوما سردرد تو ۸ هفته خطرناک نیست؟؟؟

۶ پاسخ

نه خطرناک نیست
اگه خیلی درد میگیره استا ۳۲۵ یا ۵۰۰ بخور

آگه کم باشه خطر ناک نیست اگه زیاد باشه بده از ماما پرسیدم

عادیه من سر هردوتابچم داشتم ودارم

نه خیلیا دارن اگ سرگیجه نمیشی خطری نداره

سابقه فشارخون نداشتین؟
میگرن؟ یا کلا هر بیماری خاصی

نه چرا خطر ناک باشه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی