نه خطرناک نیست
اگه خیلی درد میگیره استا ۳۲۵ یا ۵۰۰ بخور
آگه کم باشه خطر ناک نیست اگه زیاد باشه بده از ماما پرسیدم
عادیه من سر هردوتابچم داشتم ودارم
نه خیلیا دارن اگ سرگیجه نمیشی خطری نداره
سابقه فشارخون نداشتین؟
میگرن؟ یا کلا هر بیماری خاصی
نه چرا خطر ناک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.