سردرد طبیعیه عزیزم منم تا هفته ۱۷ داشتم هرروز و خیلی شدید ،از هفته ۱۸بهتر شدم الانم بعضی وقتا سردرد میگیرم ،مایعات زیاد بخور
هركى هر سوالى داره ميتونه عضو گروه تلگرامم بشه اونجا مخصوص خانماي باردار وحتى اونايي كه قصد باردارى دارن
این گروه صرفا برای اینکه از تجربیات هم استفاده کنیم 💖
پيام بزاريدپی وی تلگرامم عضوتون كنم تو گروه 👇🏻Samirapixiie@
شب بخوابی تا صب خوب میشی
منم همینم🫠🫠🫠دو سه هفتس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.