خانما تو هفته یازده سردرد خطرناک نیست دارم کور میشم

۴ پاسخ

سردرد طبیعیه عزیزم منم تا هفته ۱۷ داشتم هرروز و خیلی شدید ،از هفته ۱۸بهتر شدم الانم بعضی وقتا سردرد میگیرم ،مایعات زیاد بخور

هركى هر سوالى داره ميتونه عضو گروه تلگرامم بشه اونجا مخصوص خانماي باردار وحتى اونايي كه قصد باردارى دارن
این گروه صرفا برای اینکه از تجربیات هم استفاده کنیم 💖

پيام بزاريدپی وی تلگرامم عضوتون كنم تو گروه 👇🏻Samirapixiie@

شب بخوابی تا صب خوب میشی

منم همینم🫠🫠🫠دو سه هفتس

سوال های مرتبط

مامان وجودم مامان وجودم هفته پانزدهم بارداری
مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری