خانما سردرد طبیعیه تو هفته من؟؟زود نیست؟

۷ پاسخ

اره ابجی
یادمه یبار سرم می‌ترکید
یه لیوان چای خوردم

احتمالا بچت پسره

خیلی روزتی سختی بود خداروشکر گذشت منم معدم و سر درد داغونم کرد

عزیزم من که تواین هفته هستم دارم
میگن بری هفته های بالاتر کم میشه

اره عزیزم من از هفته ۶ شروع شد سر درد شدید تا ۱۸ هفته داشتم کم کم همین چند روزها بهتر شدم

منکه تو هفته های پایین داشتم بعدش خوب شدم الان دوباره بعضی اوقات میگیره

منم خیلی وقتا سردرد دارم

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان طنین🎶🎼🎵 مامان طنین🎶🎼🎵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری