خانما دوسه روزه عجیب سردرد دارم، تو هفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

اره بابا من دوباره الانم سراغم اونده

اره منم قبلا داشتم نزدیک غروب میومد شبیه میگرن بود اینقد که زیاد بود و سردرد شدید داشتم

منم همش بیدار میشم ی سر درد خفیف همراهمه

من این مدلی بودم🤕 به خاطر تغییرات هورمونیه. اگه نمیتونی تحمل کنی استامینوفن ساده ۳۲۵ یا ۵۰۰ بخور، ساده باشه ها

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وششم بارداری