خانما خیلی سرگیجه دارم طبیعیه‌؟

۴ پاسخ

از فشار و کم خونیت مطمئن شو اگ مشکلی نبود اره طبیعیه

اره من از اول بارداری داشتم

فشارت رو چک کن اگ پایین ک یه نوک ق عسل حتما مزه کن تو روز

منم سرگیجه دارم دکترم گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۵ ماهگی
مامان برسام💙👼 مامان برسام💙👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زینب مامان زینب هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه زهرا 🤍 مامان فاطمه زهرا 🤍 ۳ ماهگی