من ۶ هفتم گاها سرگیجه دارم . نفخم زیاده خیلی طبیعیه اینا؟؟؟

۲ پاسخ

اره منم همینجوریم

سلام فک کنم اره چون منم اینجور بودم و هستم

سوال های مرتبط

مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۵ ماهگی