۵ پاسخ

کاملا طبیعیه عزیزم نگران نباش

اره تاده هفتگی ادامه داره

هیچ علائمی جز کمر درد ندارم، حتی تهوع هم ندارم .فقط سینه هام کمی درد میکنه وسفت شده

شما هم ۷ هفته هستید؟

منم خیلی کمر درد دارم گاهی ترشح هم دارم فکر کنم عادیه

سوال های مرتبط

مامان کارن🩵✨️ مامان کارن🩵✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری