مامانا سرگیجه طبیعیه خیلی سرگیجه دارم.

۲ پاسخ

سلام مامانا منم امروز وارد ۹هفته که شدم یکم سردرد و سرگیجه دارم طبیعیه میشه لطفاً جواب بدین ؟

احتمالا قندت افتاده یافشارت رفته بالا
من یه شب تو ۹هفته اینجوری شدم
فشارم نرمال بود
قندم افتاده بود
دوتا بسکویت خوردم حالم بهترشد

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۵ ماهگی
مامان برسام💙👼 مامان برسام💙👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه زهرا 🤍 مامان فاطمه زهرا 🤍 ۳ ماهگی
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 هفته چهلم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی ۷ ماهگی