سلام مامانا من خیلی سرگیجه و تپش قلب دارم .طبیعیه نگرانم؟

۴ پاسخ

طبیعیه
ممکنه فشارت هم پایین باشه

سرگیجه ممکنه برا افت فشار باشه. یه چیز شیرین بخور ولی یه ذره. انقد که فقط دهنت شیرین بشه. و آب بخور. آبببب

اره طبیعیه منم داشتم

عوارض بارداریه.
منم همینطورم.
البته سعی کن مراقب فشارت باشی. مایعات بیشتر بخور.
و صبر کن تا وقتی ماه چهارم دکتر بهت قرص آهن بده سرگیجه بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ام بارداری