من خیلی تپش قلب دارم طبیعیه

۲ پاسخ

منم همینطورم خیلی میترسم مشکلی برای جنینم پیش بیاد😥

اره عزیزم چون از اکسیژن تو جنین استفاده میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 هفته چهلم بارداری
مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۶ ماهگی