سلام خانوما میگم من تپش قلب دارم همش این طبیعیه ؟

۶ پاسخ

اکثر خانوما دارن...قهوه اینا نخور ..چای کم رتگ بخور و سعی کن سمت قلبت نخوابی ...من حالا اینجور میشم هروقت پاهامو بالا میدم نمک مبخورم (فشارم میفته) نفسای عمیق و سمت پهلوی راست اکثرا میخوابم

عزیزم بتات چند بود؟! هفته چند رفتی برا سونو؟!منم استرس دارممم،اونقدری که جرعت ندارم پروفایلمو به بارداری تغییر بدم😓

سلام گلم بله طبیعیه

اگه همیشه است نه ولی گاهی اره

منم همینطوری بودم الان یکم بهترم

ای یو ای مثبت شد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۶ ماهگی
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وچهارم بارداری