سرگیجه دارم طبیعیه ؟؟؟؟

۶ پاسخ

طبیعه عزیزم سه ماه که تمام بشه کمتر میشه 💋

سر درد کمر درد ترشح بی رنک سرگیجه بی حوصلگی عصبانیت همش طبیعیه

همه چی طبیعیه. همه چی

اره بخاطر افت فشاره

آره 🤕من سر دخترم نداشتم ولی اینبار نه

اره بابا

سوال های مرتبط

مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه زهرا 🤍 مامان فاطمه زهرا 🤍 ۳ ماهگی
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 هفته چهلم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان برسام💙👼 مامان برسام💙👼 هفته سی‌وپنجم بارداری