خانوما سرگیجه داشتن طبیعیه؟ من یک ساعته خیلی سرگیجه دارم

۸ پاسخ

شاید فشارت یا پایینه یا بالا
برو فشارتو چک کن

عزیزم فشار پایین هم مثل فشار بالا خطرناکه،ی چیز شور بخور پشت سرش دو لیوان آب بخور اگه بهتر نشدی برو درمانگاه واست سرم بزنن،استرس هم نداشته باش چن ماه اول طبیعیه من خودم تا ۴ ماهگی دوهفته یبار میزدم سرم

شکمت درد نمیکنه با کمر اینا

منم یک هفته اینجوریم فشارم همش ۸

من امروز کلا اینجوریم

نه عزیزم کجا طبیعیه یا افت قند داری یا افت فشار اگر دیابت بارداری نداری یه چیز شیرین بخور

تا سرگیجه داری دراز بکش یه چیز شیرینم بخور مثل خرما یا بیسکویت

اره عزیزم شاید فشارت پایینه

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۵ ماهگی
مامان ?!!! مامان ?!!! هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی