دوستان من تا حالا سرگیجه نداشتم ولی از دیشب سرگیجه گرفتم
طبیعیه؟؟؟

۵ پاسخ

آره گلم بچه اولته؟

شاید غصه خوردی یا عصبی شدی

شاید فشارت افتاده یا قندت

اگ به طور مداومه برو دکتر عزیزم ولی اگ توی طول روز اینجوری میشی منم سرگیجه افت فشار اینا دارم طبیعیه بعضی وقتا

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۵ ماهگی