سرگیجه و بی حالی تو هفته من طبیعیه؟ی حالی ام ک بد حالیم🥴🥴

۵ پاسخ

وای منم این طوریم اصلا جون ندارم ببند شم از جام سریع خسته میشم میشینم

من هنوزم تهوع دارم و بیحالم و خوابالود

منم منم😭😭😭😭 دیگ هیچی برام خوشایند نیس🤦اولا خیلی میخوابیدم تخت تخت الان یه جوریم انگا خیلی بی قرارم نه میتونم بخورم نه قشنگ بخوابم اصلا یه جور بدجورم😂😂😂

آره طبیعی منم همینطوری ام فشارم میفته مجبور میشم برم سرم بزنم

منم همینطورم دوست دارم همش بخابم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری